maandag 27 april 2015

knits on


voor de derde keer dit jaar ben ik ziek, ik raak het maar niet kwijt lijkt het. ben er ook kribbig van, ik wil van alles doen (naar de vrijmarkt, een muurtje verven, een boek echt uit lezen etc.) maar ja ziek. 
trakteerde mijzelf op een troostbezoekje aan de splinternieuwe een nieuw avontuur shop (ga daar heen, zo mooi geworden!) en daar kreeg ik (naast kopen) zin om te haken.
eerlijk gezegd ben ik beter met twee naalden en niet fit genoeg om iets nieuws te leren. ik scharrelde een bolletje katoen en breinaalden bij elkaar en een simpel patroontje om een vaatdoekje te maken. 
veel thee en dutjes tussendoor en zo ziek ik hopelijk écht uit.

down with a cold, again. visited the new een nieuw avontuur - webshop and got inspired to knit a washcloth. hopefully with some knitting, napping and lots of tea i can kick this cold out.

Geen opmerkingen: