woensdag 14 januari 2015

plan

met zo'n nieuw jaar ben ik net als met een nieuwe agenda: durf er bijna niet in te schrijven en als ik het doe dan alleen met die ene pen. al snel wordt het natuurlijk makkelijker, raak ik die ene pen kwijt en wordt die agenda een rommeltje.
daarom had ik mij voorgenomen geen goede voornemens te maken, nou dat is al één voornemen wat mislukt is. het andere voornemen is vroeg naar bed gaan zodat ik ook weer een moment heb om eens een boek te lezen. (voornemen 3. lees elke maand een boek)
voor de rest geen voornemens maar wel een plan en dat is om elke maand iets nieuws op creatief of fotografisch vlak te ondernemen. deze maand ga ik voor (het eerst) naar een instameet in rotterdam. en in februari heb ik een workshop handlettering van karlijn.



a new year is like a new diary to me, i hardly dare to write in it and if i do it's only with that one special pen. soon it will get easier and i loose that one special pen and the diary will get messy.
this is why i made the resolution not the make new years' resolutions. well that one failed. the other resolution is to go to bed early so i now have time to read a book. (resolution number 3. read one book a month)
and i have a plan to explore something new every month. for january it's a instameet in rotterdam, for february it's a workshop handlettering at vivifier.

de postbeer kocht ik bij stoermetaal de planner is van de els&nel agenda.

Geen opmerkingen: