maandag 27 oktober 2014

agfa optima 200

kocht het cameraatje (klik hier) een paar maanden geleden voor € 3,50 bij de kringloop, er zat zelfs nog een rolletje in maar de camera was al te vaak opengemaakt dus geen bruikbare film meer helaas. een rolletje van 36 er in gedaan & het cameraatje meegenomen naar barcelona, frankrijk & amsterdam. afgelopen week het rolletje ingeleverd & vandaag bleek dat het cameraatje het allemaal nog kan. die spanning, zou er iets tussen zitten of is het allemaal mislukt, blijf ik geweldig vinden. het feit dat je maar één kans hebt voor die ene foto & dat je het niet nog 10 keer kan proberen zoals bij de digitale camera is voor mij de sport van het fotograferen met zo'n kringloopvondst. 









the last photo of the film.

bought the little camera (click here) at the thriftstore a couple of months ago & put a film in it. took the camera to barcelona, france & amsterdam. last week i brought the film in for development & today i picked up the result. the camera still works. i like the suspense when i bring film in, would there be any good photo's or would the film be blank. the fact that you only have one chance for a good shot makes it a sport for me.

2 opmerkingen:

Iris Vank zei

Wat gaaaaaaf! Het leuke aan analoog fotograferen is ook meteen het minder leuke. Afgelopen vakantie had ik twee mislukte rolletjes. Ik kon wel janken. Van de mooiste dagen natuurlijk ook...

Denise zei

Oh die spanning, ik weet niet of ik dat wel aan zou kunnen ;-) Die laatste foto is trouwens geweldig!!